zondag 28 november 2010

Zomerkoninkjes en Meneer Bumpy

Ik ben imuun voor de winterblues,
in de winter raak ik besmet met het BAKVIRUS.
Heerlijke recepten uitproberen, en leuke taarten maken.

Afgelopen weekend hebben mijn kinderen en ik weer volop geknutseld,
mijn zoon wilde een nieuw vriendje. Iedere week verschijnt er weer een nieuw vriendje,
en verdwijnt er weer een ander.
In de supermarkt, in de tram, op school, ze vinden altijd weer een nieuw thuis.

Dus ik ben achter de naaimachine gestapt, en na een kwartiertje was ons nieuwe vriendje daar, Meneer Bumpy.

En om hem niet al te snel te verliezen, hebben we een leuk hangertje aan hem gemaakt. Zo kan hij mooi blijven hangen aan jassen en tassen.



Van mijn dochter kwam het idee een aardbeientaart te maken.
Zo hebben we de zomer weer eens lekker in huis gehaald.
Zie hier, ons boltaartje, met aarbeienvulling en versierd met een heleboel fondant-aardbeitjes.





Zo hebben wij nu ( maar niet voor lang) een extra zonnetje in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten