dinsdag 30 november 2010

Chocolade taart ala Mama Millie




Mijn moeder, koningin van de keuken, maakt heerlijke chocolade taarten. Vorige week ontving ik een bestelling voor een taart van Mama Millie. Probleempje, ze is lekker aan het uitwaaien in het zonnige Suriname. Dus ik moest hem zelf maken. Na hard zwoegen legde ik gisteren rond twee uur s'nachts (!) de laatste hand aan de Mama Millie taart.
De jarige Jet was in haar nopjes en kon me maar niet genoeg bedanken.

Ik weet zeker dat hij niet lekkerder was dan die van Queen Mom Millie, maar gesmaakt zal hij zeker hebben.


Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. Er gaat niets niets boven een heerlijke taart!! OMG deze ziet er zo lekker uit!

    Ik wil er graag een bestellen voor mijn jaardag. Hoe lang van tevoren moet ik bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt een bestelling minimaal een week van te voren besteld worden. Je kunt je bestelling via de mail opgeven. Voordat ik aan het bakken sla neem ik eerst contact met je op over je exacte wensen.

    Ik hoop van je te horen, Naemi

    BeantwoordenVerwijderen