donderdag 25 november 2010

Vol verwachting klopt mijn hart...



Ik heb gisteren een bestelling geplaats bij een webwinkel op het gebied van taarten decoreren, omdat ik twee bestellingen heb binnen gekregen.

De ene wordt op 30 november opgehaald, de ander op 3 december. Ik ben benieuwd of de spulletjes nog op tijd worden geleverd.

Ik heb onder andere 5 kilo fondant besteld, en ik kan niet wachten om dit uit te proberen, het is van Bakels, een merk dat ik nooit eerder heb gekocht. Maar aan de reacties op de site te zien hebben vele anderen er goede ervaring mee.

Ik wacht dus met spanning!

Ook heb ik vandaag de bakkriebels, ik zit te denken aan Sesamstraat, leuk voor mijn twee peuters...Alleen weet ik nog niet precies wát ik dan ga maken.

Ik ben benieuwd, just stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten